CHOSUN

수학일지 쓰기가 중학생의 수학적 성향에 미치는 영향

Metadata Downloads
Author(s)
김순원
Issued Date
2007
Abstract
수학일지 쓰기를 활용한 수업을 한 후 중학생들의 인지적 영역과 정의적 영역 면에서 긍정적인 방향으로 변화가 일어날 것이다.
Department
교육대학원 수학교육
Awarded Date
2008-02
Degree
Master
Publisher
조선대학교 교육대학원
Citation
김순원. (2007). 수학일지 쓰기가 중학생의 수학적 성향에 미치는 영향.
Type
Dissertation
URI
https://oak.chosun.ac.kr/handle/2020.oak/14863
http://chosun.dcollection.net/common/orgView/200000236138
Appears in Collections:
Education > 3. Theses(Master)
Authorize & License
  • AuthorizeOpen
  • Embargo2008-02-19
Files in This Item:

Items in Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.